۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 302554

قدس آنلاین: پنجمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته که به صورت دو سالانه و با هدف گرد هم آوری فعالان حوزه صنعت مخابرات شامل اپراتورهای موبایل، شرکت های ارتباطی، تأمین کنندگان تجهیزات و نرم افزارهای ارتباطی و توزیع کنندگان اینترنت برگزار می شود، امسال از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان طی ساعات بازدید ۱۶ تا ۲۲ برگزار خواهد بود.

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان،  این نمایشگاه که هرساله با حمایت شرکت مخابرات استان اصفهان برگزار می شود، امسال نیز با حمایت این شرکت و همچنین شرکت مخابرات ایران، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان تنظیم مقررات رادیویی منطقه مرکزی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت تحقیق و تولید وسایل الکترونیک(تکتا)، سندیکای مخابرات ایران، پلیس فضای مجازی(فتا)، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی شریف، انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف، نشریات عصر ارتباط و سرو لاله زار و همچنین حمایت مالی شرکت رایتل برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در فضایی حدود 2500 مترمربع در یک سالن نمایشگاهی برگزار می شود و میزبان 29 مشارکت کننده از استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان است.

در حاشیه این رویداد چهارمین کنفرانس فناوری های نوین ارتباطی با هدف انتقال اطلاعات جدید و آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات و ارتباطات در جهان و ایران با حضور اساتید ملی و بین المللی برگزار می گردد. 

همچنین ششمین نمایشگاه دانشگاه ها، آموزشگاه های علمی و حرفه ای و تجهیزات آموزشی از 25 تا 29 مرداد ماه در سالن شیخ بهایی محل برگزاری نمایشگاه اصفهان از ساعت 16 تا 22 با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سازمان فنی و حرفه ای و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان (معاونت امور جوانان)، شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، فرماندهی انتظامی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون استان اصفهان، اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن و تجارت، بنیاد ملی نخبگان، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، مرکز تحقیقات و تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف و .... برگزار می گردد. در این دوره 47 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

این نمایشگاه که با هدف ارایه توان آموزشی فعالان استان و به منظور آشنایی جامعه مخاطب با تنوع خدمات آموزشی استان برگزار می شود، در محیطی به وسعت 2500 متر مربع با موضوعات مختلف آموزشی مانند فناوری اطلاعات، بورس و بازرگانی، آموزش هنر و خلاقیت و ... و با حضور سازمان فنی و حرفه ای استان اصفهان، نیروی انتظامی(معاونت اجتماعی) و همچنین سازمان ملی ورزش جوانان(هیأت های ورزشی) برپا خواهد گردید. 

مشارکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه های آموزشی فنی و حرفه ای، آموزش عالی، آموزش های تکمیلی مدیریت بازرگانی و بورس، آموزش کودکان و مقاطع قبل از دانشگاه، مؤسسات اعزام دانشجو و کاریابی و تولید و توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی فعالیت می کنند.

همچنین همزمان با این دو نمایشگاه تخصصی، چهارمین جشنواره فروش رایانه و تجهیزات دیجیتال در یک سالن نمایشگاهی با هدف عرضه و فروش انواع رایانه و تجهیزات دیجیتال برگزار می شود.

از نکات قابل توجه این جشنواره، فروش کالاهای شرکت ها و فروشگاه ها زیر قیمت متعارف روز بازار با تخفیف نمایشگاهی همانند سال های قبل خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.